2014. október 27., hétfő

Őszi tag :D


Sziasztook :D

Ma este nincs mit csinálnom ezért úgy gondoltam,hogy elkészítem ezt az őszi taget nektek.Remélem,hogy tetszeni fog.
Lássuk.:D



1. Mi a kedvenc őszi  gyertya illatod?
Mivel imádom a gyertyákat,alapból bármilyen illat jöhet.De mivel a kérdés az volt,hogy a kedvenc őszi illatom...ezért talán azt mondanám,hogy a vaniliás illatok.Bár nagyon szeretem a fahájas-almás illatokat is ami kicsit már karácsonyi hangulatot idéz elő bennem (is).

2. Kávé,tea vagy forró csoki?
 Kávézni nem igen szoktam.Havonta egyszer-kétszer mikor éppen megkívántam.Viszont teázni imádok. Nagyon szeretem a gyümölcsös teákat.Szóval a válasz: tea :D

3. Hogyan sminkeled magad ősszel? 
Az alap sminkem nem igazán tér el a többi évszaktól...szóval nagyjából ugyanaz a napi sminkem. Alapozás,kontúrozás,tus,szemöldökformálás,szempillaspirál. Vannak napok mikor különösen megjön a kedvem színeket használni a szememen vagy akár az ajkaimon. Akkor általában sötétebb barnás tónusokat  használok esetleg egy kis sötét burgundi/bordós árnyalatot.

4. Kedvenc hálaadási étel?
Mivel nem ünnepeljük a hálaadást ezért a kedvenc őszi ételemet mondom meg.Nem tudom mennyire mondható őszi ételnek,bár szerintem az emberek nagyon nagy része ilyenkor eszik ilyet. A sütőtök. Egyszerűen oda vagyok érte meg vissza. Amikor sül a sütőben és a lakás nagy részét beteríti az a finom illat...amikor beleharapsz a ropogósra sült szélébe ...majd a puha közepébe.Annyira szeretem,mellé a kedvenc teából egy bögrével. Maga a mennyország <3

5. Sapka vagy sál?
Nem tudom ti hogy vagytok vele,de egyszerűen még nem találtam olyan sapkát ami jól állna a fejemen.Pedig szerintem olyan cukik..főleg a macisak ...na mindegy.
Viszont a sálak ősszel illetve télen is nagy szerepet kapnak az adott felsőm feldobásában.
Van jó pár sálam,van ami csak dísz sál..vagyis kendőszerű de rengeteg van ami melegít is nagy hidegben.Imádom,hogy egyszerű felsővel felveszem és sokkal jobban nézek ki vele,mint nélküle.

6. Leginkább hordott pulcsi?
Nem mondanám magamat annak a nagyon fázós típusnak,ebből kifolyólag nincs rengeteg pulcsim,de nyilván van egy jó pár. Annyira nem szeretem a pulóvereket..bár van néhány  nagy kedvencem amit bármikor bármivel képes vagy felvenni.

7. Kedvenc őszi körömlakk?
Ősszel imádom a sötétebb árnyalatú lakkokat a körmömön. Mint pl.:burgundi színek,de jöhet a barna,vörös , kék vagy akár fekete is.

8. Csőnadrág vagy leggings?
Abszolút csőnadrág.  Van leggingsem,bár inkább csak edzéskor hordom.

9. Kedvenc dolog az őszben?
Maga a hangulata, a színei ,az illatok, az időjárás. Nagyon  szeretek úgy sétálni,hogy a szél belekap a hajamba,,viszi szanaszét.Mikor az ember arcán előjön a természetes arcpír .:D Az esős részét azért nem szeretem annyira mert mivel szemüveges vagyok a lencsém tiszta esőcsepp lesz. Bár a csepegő eső még belefér.
Meg imádom,amikor kint már már 1-2 fok van,én bent ülök a meleg szobában a forró teámat kortyolgatom a kevésbé hizlaló nasimat ropogtatom közben a kedvenc sorozatomat nézem . Ha mindezzel végeztem és még nincs túl késő olvasgatok egy kicsit vagy előveszem a kötőtűmet és új sálat kezdek kötni zene hallgatás közben.Lehet,hogy sokan ezt a tevékenységet nagymamásnak gondolják...hogy ultragáz.De tényleg képes vagyok ilyenkor kikapcsolni és nem gondolkodni csak  élvezem  a hobbim iránt érzett szeretetem.Ami nagy szó,mivel ezt csak akkor érzem mikor sportolok...vagy legalább mozgok.

10.Van olyan zene ami az őszi hangulatot idézi elő?
Mivel egész évben rengeteg zenét hallgatok,legyen szó új/régi stílusról modern mixről,klasszikus műről....nyilván van egy két szám a tarsolyomban.
 pl: 
https://www.youtube.com/watch?v=6-6sDRrBzn
https://www.youtube.com/watch?v=3KHJKj9GgsI-Ennek a zenének a rövid története,hogy tavaly ősszel láttam először a Lol című filmet,akkor nagy kedvencé vált.Szinte egész nap ezt a dalt hallgattam és akkoriban úgy éreztem ez  dal az akkori helyzetemről szólt(még most is nagy kedvenc)

11. Milyen az időjárás ott ahol laksz?
Kissé hidegebb,mint Magyarországon.Svédországban hamarabb bejön a hideg,mint ott,mivel északabbra van. Szelesebb és hamarabb is sötétedik kb. 1-1,5 órával. De nagyon szeretem :D



Hát ennyi lett volna ez a kis tag mára,remélem,hogy tetszett nektek,ha igen csináljátok meg ti is.:D
puszi nektek 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése