2013. szeptember 1., vasárnap

Augusztusi haul:)

Sziasztok!

A mai bejegyzésben megmutatom nektek,hogy kb. 1,5 hónap alatt mi mindent gyűjtöttem össze.
2-3szor mentem le vásárolni,de akkor a barátnőimmel mentem,mert minden nyáron elmegyünk így együtt shoppingolni.:)

De akkor jöjjenek a termékek képekkel.:


 

Az első darabok amiket vettem az ez a kettő dezodor.
 
 
Az avonból rendeltem a BB krémet meg ezt a rúzst aminek a Haven árnyalata van nálam.
Itt mutatom,hogy milyen a színe.
 

 
A következő az a Lotus Valley Gueen nevezetű parfüm,aminek negypn nőies viszonylag erőteljes az illata.Garantálom,hogy egésznap érezhető.:)

 
3 hetet töltöttem Svédországban ahol ezeket a gyönyörűségeket szereztem be.
Azt nagyon szeretem bennük,hogy nagyon gyorsan száradnak kb.1-2 perc és fedő lakkal 4-5 napot simán kibír.
 
 
 Szintén egy avonos termék.Mint láthatjtok ez egy tusfürdő.

 

Már régóta terveztem,hogy kéne egy ilyen tollas lógós fülbevaló és most megtaláltam a számomra tökéleteset.Ezzel biztosan láthattok majd OOTD-s bejegyzést is.

 
Ezt a karkötőt is Svédországban vettem.Azt hiszem 60 koronáért.

 
 Ez egy két oldalas tükör.

 
Ezen nincs mit ragozni hajkefe,a többin sincs mivel csak hajcsattok.



 
 Ez egy elég világos rózsaszín torna cipő ami nagyon nagyon kényelmes.

 
 Barna topánka.
 
 
 Ezt a shortot egy leárazás keretében vettem.50%-os árengedmény volt rajta.
Kicsit buggyosabb a fazonja.

 
 Imádom ezt a felsőmet.Hátul hosszított és itt egy kép a hátuljáról is.:)


 
 Ez pedig a körmöm suli kezdésre.
 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van a rúzsnak, olyan aranyoos.. na meg a lakkok wáóó! :)Nekem a karkötőd is nagyon tetszik. ;) További jó blogolást, ügyes vagy! :)

    xoxo,
    Rose

    VálaszTörlés