2013. szeptember 28., szombat

Pictures of my life:)

Sziasztok!


Ma képeket mutatok nektek a hetemből/hetemről,ami eléggé mozgalmasra sikeredett.Remélem,hogy tetszeni fog nektek ez a fajta bejegyzés.:)

Out fittek:












 
Mint láthatjátok elég sokat kellett tanulnom a hétem.:(

 
 
Péntek délután eltudtam menni egy kicst vásrolgatni.
 
Ezeket vettem.:
 
 Ezeket a fülbevalókat  nagyon jó vételnek tartom,mivel a 9 pár volt 600 forint.


 
 

 
 

 
 Ééééés elő kerültek a melegebb holmik is.:)



Ma mentünk meccsre...ahol nyertünk:)


 
 Egy átlagos meccsre a cuccom.


 
 
 Mivel eszméletlenül fáj a torkom kénytelen voltam még a meccsre is forró mézes teát vinni .:)






És természetesen a kutyámról sem feledkeztem meg a sok tenni valóm mellett.:D<3

















 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése